6 Ekim 2012 Cumartesi

..

Bugün epey güldüm eğlendim. Bilmiyorum bu kadar eğlenmeye hakkım var mı ama sanırım 23 yıl önce felan bu zamanda bir yerlerde doğduğum için Rabbime şükran duyup şöyle az biraz kutlama yaptım kendimce :P kutlanacak bir hayatımız yok ama bundan sonrası için kutlu olur inşallah :D

Yalnız farkettim de sabahtan beridir evdeyim sanırım. Kendime doğum günü hediyesi olarak bir film izlettim. "Mirror Mirror"u. Açıkçası "Pamuk Prenses ve Avcı" gibi bir hayal kırıklığından sonra bu film muhteşem geldi bana. Julia Roberts'ı da uzun bir aradan sonra görmek hoş oldu. Her ne kadar, kalın kaşlı Pamuk Prenses kadar güzel olmasa da, oyunculuğu ve kişiliğiyle çok tatlı bir oyuncu. Pamuk Prenses de pek tatlıydı bu arada. Kim ola ki acep? :P Neyse de. Bu keyifli günün, günüme anlam katmasının hemen ardından, tekrardan farkettim ki hala evdeyim. Dolayısıyla biraz dışarıya çıkıp hava alsam iyi olacak. Zira gün geçtikçe, lüzum ettiğinde dışarıya çıktığımda, güneşin alabildiğine ışığı vücudumdan buharlar falan çıkartıyor. Fizyolojik dengem bozuldu evde dura dura :D

Dura dura demişken birden aklıma geldi. Nasıl geldi ben de anlamadım ama bu zamana kadar Shakespear okumadığım için çok mahcup oldum doğrusu. Evet doğru duydunuz. Kitap okumaktan bahsediyorum :D Geçenlerde ablamdaydım ve biraz kütüphanesini karıştırayım dedim. O sırada meşhur "Seksenler" dizimiz oynuyor tabi ve Dümbüllü Niyazi yine Shakespear'den dizeler okuyor :D Gözüme de tam o sıra "Hamlet" ilişiyor. Kaderin cilvesi işte. Açık okumaya başlıyorum ben de ve okudukça da bırakamıyorum elimden. Şu Amerikan filmlerindeki salak "opera" sahneleri ve günümüz entellerinin saçma yorumlamaları nedeniyle okumadığım yazar, meğersem neler yazıyormuş neler. Böylesine güçlü bir edebiyat beklemiyordum doğrusu :D E tabi bunda Sabahattin Eyüpoğlu'nun da payı büyük tabi. Kendisine yakışır bir çeviri yapmış, ellerine sağlık.

Velhasıl kelam herkese biraz Shakespear okumasını tavsiye edip, eşsiz eser Kuran'ı da unutmamanızı temenni ederek yazımı bitiriyorum :D Haydi kalın sağlıcakla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder