4 Mart 2012 Pazar

..

Fırsat bulup sömürdüğüm arkadaş netlerinden birindeyim ve Beşiktaş-Trabzonspor maçına rağmen şu anda bu yazıyı yazabiliyorum. Düşünün yani, beni şu anda dövmek isteyen beş adam var yanımda :D Ama napalım kardeşim, ttnet denilen adiiiyus şirket bizi bir aydır internetimizden yoksun bıraktı ve bırakmaya da devam ediyor. Burdan tüm ttnet yetkililerine selamlarımı iletiyorum. Ahirette kesecem bağlantınızı görersiniz siz :D

Onun dışında hayatımda ne var ne yok!? İşte yeni başladığım güzel bir iş vardı bir ay evvelinde, o işte sivrilmeye çalışıyorum. Bir yandan eve aldığım bir gariban kediyle daha karın açlığına yaşıyorum :D Hatta bir de üstüne onların nazını çekmek zorunda kalıyorum. Bu kediler tam haydut ya :D Beni aratmıyorlar yani :P Besle kargayı oysun gözünü atasözünü, besle kediyi yolsun cebini olarak da günümüze uyarlayabiliriz :D

Trabzon'un gol atıp öne geçtiği şu sıralarda benim buralarda daha fazla kalmam mümkün görünmüyor gibi duruyor :D Kalın sağlıcakla..

Hemm.. Bu arada bir şeyden daha bahsetmem lazım. Arkadaşlara misafirliğe giderken, "neden misafir hep bulduğunu yemek zorunda ki?" diye soraraktan 4 Mart gününü Misafir günü ilan ederek, misafirin umduğunu bulduğu bir gün tasarladık ve bugün içerisinde de aynen uyguladık. Afiyetle ciğerimizi yedik :D Bence sizde seneye bugün, belirlediğiniz bir arkadaşınızla bu işi kararlaştırıp uygulayın. Çok güzel muhabbet çıkıyor la :D Bi de bi de bir güzel uygulama daha var çok güzel. "Hediyeleşelim güzelleşelim" diyerekten yola çıkılmış müthiş bir etkinlik başlatılmış. Sadece bir tık uzağınızda :D

O zaman ben kaçtım. baş baş :D

3 yorum:

  1. Hatırlar mısın bilmem (: Ama bir zamanlar bunu
    TTNET - Türkiye'nin Dakikada En Fazla Küfür Yiyen İnterneti/İşletmesi şeklinde gündeme getirmiştim (:

    http://hayaksi.blogspot.com/2010/10/ttnet-turkiyenin-dakikada-en-fazla.html (:

    YanıtlaSil
  2. yaram derindir hacı açma böyle konular :D

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil