7 Şubat 2012 Salı

..

artık bazı şeyleri itiraf etmenin zamanı geldi.
- ne gibi? :D
az önce yazımın ortasına atlayan zıpır gibi :/
- benden de bahsedicek misin? :D
şu anda senden bahsediyorum zaten x(
- zıpır oldu mu ama!? teessüf ederim :D
sen teessüfün ne demek olduğunu biliyor musun?
- teessüf ederim, bunu da duyacaktım :D
tamam biliyormuşsun :( neyse. bir de welter siklet bir serbest dövüşçüyüm.
- zuhaahaa xD dövüşçüymüş. hangi ara oldu o iş? xD
gerçekten müthiş dayak istediğini sana daha önce söylemiş miydim? :D derdin ne senin dostum he?
- dövüşçü olan sensin dostum :D hem de dövüşmek serbest xD
serbest dövüş :D ama dua et sana serbest değil :D
- Allah'ım! İyi ki şu arkadaşın dövüşü yeterince serbest değil xD
ölüceksin :(
Tamam :D Başka itiraf yok mu? :D
var. ölmek istiyorum :D
- Serbest ölüş yap sen de xD xD
xD komikti xD
- sağol :D
bu kadar itiraf yeter bugünlük. de hayde dağılalım :D
burda olmak güzeldi. Yine görüşelim :D

7 yorum: