3 Şubat 2012 Cuma

..

Bak bugün neye kızdım! Taa ilkokul zamanlarımdan, aklının her zaman yetmiş karış havada olduğunu savunduğum ismi lazım değil bir kız arkadaş bana kandil mesajı attı. Eyvallah, buraya kadar her şey gayet normal :D Ben de, bol dualı ama hazır metin kandil mesajına cevaben, samimiyetimle bir şeyler yazmak istedim. Dilimin döndüğünce de yazdım işte. Peki gelen cevap ne: "Kimsin?" xD E allah da senin cezanı versin. Kandil kandil konuşturuyosun beni xD Yaf be insan kılıklı! Bir gülümse, bir teşekkür et, ne bilim önce memnuniyeti bildir. Ben sana güzel bir duada bulunmuşum dimi :D Yani, beni tanımıyor olsan da, sapıklık yapmıyorum hoş, kim olduğumu soruyorsun pat diye nezaketsizce. Ben burdan okuduğu mesajdan da bir şey anlamadığını varsayarım anca. Ve kendi gönderdiğinin de ne olduğunu bilmediğini :D Napiyim ama söyletiyorlar beni. Angut xD

Efenim, biraz ağır da olsa bu söylemimden sonra, birazcık kedimden de bahsetmek istiyorum. Kendileri ilk günkünden çok daha iyiler. Hatta artık şımarmalar felan da başladı :D Haplarını yutturana kadar canım çıkıyor nerdeyse, ağzını açmamak için diretiyor ama yoğun diretme sonucunda zafer benim oluyor :D Velhasıl kelam, beraber film izlemeye yeniden başladık :D

Onun dışında 15. katına çıkacağım towers residans zart zurt tabirli bir yerde iş görüşmem var bugün. Rabbime çok duacıyım inşallah olur diye. Epeydir "iş" tanımlı işten uzaktayım yani, özledim :D Format koşturmaktan bezdim artık, ne olmaz, ne nazlı işlermiş yaf :D O da olsun tabi de, artık eski hevesim kalmadı. Olumlu sonuçlanan formatların işi bile bu kadar uzun sürüyorsa, olumsuz sonuçlananlar hiç koşturma zahmetinde bulunmasın bence. Hemen köşedeki dönerciden iki tam döner yiyip yayık ayranın keyfini çıkarsın :D

"vvb76".. kedimin yazdığı bu anlamsız koddan sonra artık yazıma son vermeliyim çünkü başa çıkamıyorum bu haylazla :D azıcık da onunla ilgilenelim bakalım. (kız ya ilgi istiyor :P :D)                                                                                           

6 yorum:

  1. umarım daha iyidir kedicik ;)) iş görüşmesinde de başarılar dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni o tiple ancak basariliyim diye alirlardi ise zaten :D cok sukur cok guzel bi isim oldu. Iyi dileklerinize minnettarim:-)

      Sil
  2. Sapık ruhlusun olum kız çözmüş seni :D
    Ne mesaj göndersen yaranamazsın :D

    (Rol kesiyor olum, nuamarayı tanımamak bilmezden gelmelerin bir sebebi vardır olum :D)

    İş konusunda hayırlısı olsun hacı, nasipse geliyor hintten yemenden nasip değilse ne gelir elden?
    Puding, o zaman günün anlam ve önemine binaen ne yapıyoruz?
    Puding yiyoruz, benim payımı ayırıyoruz :D

    La olum şu kedinden bahsetmeyi kes artık, çoook uyuz oldum valla :D

    Bu arada kandilin de mübarek olsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iki hattimdan biri kayitliymis ondan oldu o karmasa, ruhla ne alakasi var haci :D ayrica kedim benim hayatimin bi parcasi, onu yazmicam neyi yazicam. Bundan sonra onunla alakali bolumu kirmizi yazarim okumadan gecersin :D

      Sil
  3. o zıbıdının adı neydi?
    ona selamlarımı ilet.....

    YanıtlaSil
  4. vallahi her gelen bi isim takıyor :D "her gele" mi desek la xD

    YanıtlaSil