2 Şubat 2012 Perşembe

..

Şu anda içim cız ediyor ey ahali! Bir yandan kedi ciyaklıyor, bir yandan soğuk tenime işlemiş. Kedi neden ciyaklıyor, soğuk neden işleyecek başka bir yer bulamadı? hemen naçizane anlatıyorum.

Öncelikli olarak bilen bilir, kedimin ayağı kırılmıştı. Nedenini aman sormayın! Çünkü kafayı sıyırtıcam zaten onu bunu düşünmekten, bir de ona fırsat vermeyelim. Ben kendi kendime vermiş bulundum şu anda gerçi ama neyse :D Şimdik efendim, bu kediciğin ayağı kırılınca haliyle veterinerdi baytardı dolaştık. Ayağı üzerine basıp az mızmızlanan kedimizin röntgeni çekilince bir de ne görelim. Kemik fırlamış başka yerlere! Dediler böyleyken böyle, 350 lirayı gözden çıkarın. Vallahi dedik, o para cepten çıksa, gözden de çıkacak da.. nerden bulucaz o parayı öğrenci halimizle :/ neyselem bir şeyler oldu bitti, biz haribolarımızdan kıstık felan derken ameliyat oldu fekat o da ne! Allah'ım! Ameliyat mı etmişler, işkence mi etmişler belli değil. Bizim kedi oraya sağlam girdiydi, şimdi yerinden doğrulamıyor. Hala ciyaklıyor zavallım uyuyamıyor, beni de uyku tutmadı :( E şimdi ilaç da yazmış 40 liraya. Bi de ikinci bi ameliyat olacakmış 100 liraya. Oh oh! Ula ben şu yaşıma kadar sağlığım için bu kadar para harcamadım el insaf yaf :D Hadi kedi iyi olsa bişey demicem. Bu kedinin hali ne dohtor bey!

Şimdik ben niye delleniyorum bu kadar. İşler de aksi çünkü. Piyasa kokuştu birden, işler durdu. Üç dört aydır uyanıklık yapan bir kaç şirket piyasaya bir fesatlık soktu, olan kendini koruyamayanlara oldu. Biz de nasibimizi aldık. Şimdi koştur dur başka işlerde. Hayvandan daha beter muameleler görüyorsunuz bazen, insanın gururuna dokunuyor. Ne pis bi sektör Allah'ım bu! Biz hayvanı el üstünde tutalım, insanlar insanı ayak altında ezsin :D Dünya dönüyor sen ne dersen de, yapacak bir şey yok. Vardır bunun da bir hayrı diyoruz ve yarışmaya kaldığımız yerden devam ediyoruz. "Oh bee!" diyip de gülmeyeli çok oldu. Şu yazıyı okuyan okumayan herkes için temennim budur. Haydi amin o zaman :D

Soğuğun tenime işlemesine bir başka yazımda değinicem, tabi hatırlarsam :D

5 yorum:

  1. Olum hayvanları oldum olası sevmedim hala da sevmiyorum (:
    Al işte bak :D
    Bir de masraf çıkardı başına.
    Piyasa kırılıyor, iş yok güç yok. Sen bir de hayvan beslemeye kalk :D

    YanıtlaSil
  2. olum öyle deme lan. hayvanlar sadık dostlardır xD cep delik cepken delik kaloriferleri yakmıyoruz, kediyle beraber bi film izle, sıcaktan mayışıyorsun hemen. oh mis xD

    YanıtlaSil
  3. La yürü git yea, sadık dostmuş :D
    Boş laflar olum bunlar :D
    Avutuyoruz kendimizi :D

    YanıtlaSil
  4. sen git az beride kandır kendini :D

    YanıtlaSil
  5. Tamam bırak ben kanayım :D

    YanıtlaSil