20 Ocak 2012 Cuma

..

Yılda bir de olsa yazdığım yazılardan biriyle daha karşınızdayım. Tabi sizin karşımda olduğunuzdan şüphelerim var ama canınız sağolsun. Bakalım neler olup neler bitmiş? Ben yazayım da kim okursa okusun :D

Güzeller güzeli, tatlı mı tatlı, bakışlarıyla içimdeki tüm asabiyeti silip süpüren o masum, biricik sevgilim yüzünden bazı prensiplerimden vazgeçtiğim için utanmakla utanmamak arasında gidip geliyorum. Ben her şeyin karşılıklı olduğuna inanan birisi olarak, sevgilimin görüşlerine elimden geldiğince özen göstermeye çalışıyorum tabi. Artık soğuk havalarda montumun önünü kapatıyorum, gece dışarda dolaşmak yerine pencere dibinde ıhlamur içiyorum, tek elime eldiven takıyorum (birini bari kurtardım:p) ve bunlara benzer, sevgilimin içini rahat ettirecek her türlü olayda, "ee.. üü.. şey.. peki çiçeğim." diyerekten boyun büküyorum. Ya hu o için için parıldayan gözlere baksanız siz de beni anlarsanız emin olun. E onun için nelerle karşı karşıya kaldım. Üzülmesin diye bunları yapmak ne kidir? Utanmıyorum ulan! :D ve artık evleneyim şu kızla. Başlarım rajona, rujana, prensibe :p :D

Bi de başımda çok akıllı, büyümüş de küçülmüş bir kuzenim var. Gün içinde yaşadıklarından kendine öyle bir edebiyat çıkartıyor ki, bütün günlüğünü okumama izin verse bir güne şıp diye bitiririm. Tabi, günlüğündeki bir günlük yazısını okuma olayım pek hoş bir şekilde olmadı. Ben bunu kırmışım da, edebiyatı ordan parçalamış. Aklı sıra vicdan yaptırmaya çalışıyor bana. Ah be zavallı kuzim! Tamam, iyi güzel yazıyosun da, bu abinde duygulanacak yürek var mı? Vicdan mı kalmış içinde :D Tüm duygularını kaptırmış şekeey bir kıza zaten :D Güldüm geçtim ve "sevdim tarzını kuzi" dedim. O kaa!

İşte bunların dışında bi de kitty milk içtim yine. Ohh afiyet olsun. Bugünlük yeter bu kadar. De hayde dağılın.



10 yorum:

  1. Prensiplerinden bazıları aşırıydı ama bu ne olum :D
    Seni de mi kaybediyoruz :D
    Erken veda ediyorsun :D
    Evlilik planları nereden çıktı la :O

    YanıtlaSil
  2. Abi bu arada geç farkettim flood gibi olacak ama ankete "kim bilir" seçeneğini eklememişsin olum, ben oy kullanmam o zaman :D

    YanıtlaSil
  3. kullanmazsan kullanma la :D ben artık evini düşünen bir adamım, beni ırgalamaz xD

    YanıtlaSil
  4. Noluyor olum :D
    Sen kaptırmışsın iyi kendini :D
    Ne la bu havalar :D

    YanıtlaSil
  5. bu havalar başka havalar, kışı göçerten bahar havalar :D bi de bu gala daşlı gala, cıngıllı daşlı gala vardı :D

    YanıtlaSil
  6. sen iyice kopmuşsun olum, koppii :D

    YanıtlaSil
  7. merhabalar:)
    ne hoş bir sayfa bu böylee..
    çok farklı bir tınısı var yazılarınızın..
    :)
    seve seve takipçinizim artık..
    bende sizi bekliyorum sayfama,kulvarlarımız farklı olsada..
    kucak dolusu sevgiler..
    :)

    YanıtlaSil
  8. merhabalar bir tutam kekik :D sayfama biraz baharatlı yorum iyi geldi çünkü pek takipçim yok görmüş olduğun üzere, kendi kendime takılıyorum. çok memnun oldum sayfanı da çok beğendim ama şu sıra internet problemim var. yani bir süre takılıp yoruma boğamam blogunu :D kucak dolusu sevgilerine karşılık kocaman kocaman selamlar hürmetler :D

    YanıtlaSil
  9. canınız saolsun:):)
    izleyici panelime katılın ki,yanımda olduğunuzu bileyim:))
    sevgi ve hütmet bizdenn..
    :)

    YanıtlaSil