22 Kasım 2011 Salı

..

Kronolojide biraz oynama yapıp tersten başlayalım. Bugün eve geldim acayip mutlu bir şekilde. Böyle kulaklıklar takılı apartmanda dans felan ediyorum. Fena figürler de yapmıyorum hani :D Neyselem eve bir girdim. Bizim ikili kafa kafaya vermişler ses soluk çıkarmadan öylece ders çalışıyorlar. Hepimizin birinci sınıftan bıraktığı meşhur bir ders :D Neyselem. Ben bunlara selam felan vermedim bakalım geldiğimi ne zaman farkedecekler diye? Baktım farkedecekleri yok artık selam veriyim dedim felan ama moralim bi bozuldu yani :D Yaf manyaklara bak ya! Resmen iğrendim :D Eve mutlu bir şekilde gelip böyle bir manzarayla karşılaşmak zorunda mıyım yaf? :D Hele hele bir de bomba bir vatandaş var ki, bana feyste diyor ki, "hacı vizeler başlıyo çok korkuyorum" xD Bütün dönemi 180 dkya sığdırıyolarmış xD Burdan eğitim kurumlarına ve ilgili kuruluşlara sesleniyorum. Yarattığınız gençlikten memnun musunuz? :D

Sonracıma gelelim neden mutlu olduğuma :D Bugün, aylardır daraldığımız, illallah gelen işimizden kovulduk. Bir arkadaşla :D İkimizin de "burama geldi" durumundan dolayı işi boşlamamıza dayanamayan müdürümüz bizi kenara çekti ve hesap kitabı yaparak bize yolu gösterdi. Çok komikti xD O işle alakalı ayrıntılı bilgiyi yüz yüze zaten her gördüğüme yapıyorum o yüzden bana yiyecek ya da içecek ısmarlayacak olan herkese seve seve anlatabilirim :P :D

Hazır yemekten bahsetmişken, bugün arkadaşlarımla oturup pilav yemediğim için çok üzüldüm. Çok güzel toplaşmışlardı ve benim işe gitmeye hiç niyetim yoktu ama bir anlık vicdani rahatsızlık beni işe sürükledi. Akşamında hakaretle kovulacağım işime :D Aslında müdürümüz kötü biri değildir ama biraz dengesiz biri :D her neyse de olan pilava oldu. Kesin ısmarlarlardı da hee :P :D Pilavdan önce sınavdan çıktıydık çünkü. Sınavı iyi geçenlerde böyle bir rahatlık olduğu için her şeye "olur" deme psikolojisi oluşuyor onlarda. İyi değerlendirmek lazım :D

Onun dışında da çok fazla özlediğim arkadaş var yaf. Ama yazının bu kısmı sizi ilgilendirmiyor tabi :D diğer kısımları ilgilendiriyor mu gibi bir soru sormayın yoksa feci afallarım :D 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder