25 Ekim 2010 Pazartesi

..

bir gün Galip'le metroda Sağmalcılar'a gidiyoruz. İki tane çok tatlı hatun hemen karşımızda konuşuyorlar. O zamanlar Galip'in sevgilisi yok tabi :D Dedim ki Galip'e: "Oğlum şunlardan birini bana ayarla. Diğerini sana ayarlamayan eşşek olsun" :D Galip de güldü tabi. "Hacı senin kızı bana ayarlaman zor olmaz da ben sana diğerini nasıl ayarlayacağım!" xD xD 

Bu tarihi cevabı aldıktan sonra Galip'e dedim ki: "Evet şu anda durum böyle olabilir. Ama bundan 10 yıl sonra, şu an benimle olmak istemeyen kızlar, içlerindeki gençlik ateşi sönüp yanlarında hep onları sevecek bir adam aradıkları zaman bana gelecekler." :D Bunu iki kağıda yazıp imzalayıp sakladık. Ne kadar acınası bir durumdaymışım gibi duruyor değil mi? xD Ama emin olun öyle değil. Çünkü benim o 10 sene içerisinde zaten işime odaklanmam lazım ve işlerim tıkırında gittiği zaman da aşkta her zaman kaybettiğimi beni tanıyanlar bilir. (bkz. Aşkta kaybediyor İŞTE KAZANIYORUM) :D

Bakalım neler olacak!? ;D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder