3 Ekim 2010 Pazar

..

bu yazı dünün meselesidir :D

dün işte abim aradı. dayım, arkadaşlar felan mangal yapıcaz koçum dedi. ben de sen ne dersin beyaa dedim atladım gittim köye. 17 de gelicez diyen adamların saat 20 30 a kadar gelmesini bekledik önce. sonracıma bunlar gelmeyince atladık arabaya, hadi dedik mangal yerine gidip ateşi yakalım. zati hava buz gibi. onlar gelince de ateş mateş hazır olmuş olur felan geriye sadece etleri mideye indirmek kalır diye düşündük. koyulduk yola. böle egzantirik yerlere girdik ormanın içinde :D neyse. bu arada iki arkadaş motorlu. önümüze köpekler çıktı adamlar tırstı tabi :D biz arabanın içindeyiz. Bize onları oyalayın diyorlar xD onlar döndü geriye kömür almaya. biz de arabanın içinde Ahmet Koç dinlerken köpeklere değişik sesler çıkartıyoruz xD abim açtı arabanın kapısını başladı gelin bakimm kuçu kuçular demeye. bi tırstım xD atlasalar kapıcaklar abimi xD o sırada min cha'ya mesaj atıyorum ama gitmiyor. meğer telefon "acil" bile çekmiyecek bir yerdeymiş xD dedim herhalde "Alice harikalar diyarı"ndayız. her şey mükemmel xD

neyse. onları atlattık felan. bi kaç acayip filmlik mekanlardan daha geçtik. sonra geldik mangal yerine. her yer zifiri. arabanın ışığını bi kapattık göz gözü görmüyor :D adamlar telefon ışığıyla çalı çırpı odun ve envai çeşit malzeme bulup getirdiler ateş yaktılar. ateş yanınca ortam güzelleşti tabi. gökyüzünde yıldızlar, yeşillik on numara felan derken bekledik malzemeyi getirecek adamları beklemeye. beklerken ateşi destekliyoruz felan saat 21 30 oldu adamlar anca geldiler. ateş öyle devasa oldu ki 2 metre yakınından suratın yanıyor xD kıvılcımlar felan gökyüzüne kadar gidip yıldızlarla ahbaplık etmeye başladılar felan derken bi baktım adamlar balık getirmiş :D o an yıkıldım abi. köfte de vardı ama dişimin kavuğuna girmedi :D tam her şey berbat oldu felan dedim ki mangal keyfinden sonraki ateş etrafı muhabbeti ve közde çay epey sardı, saatin de 03 01 üne kadar sohbet muhabbet eğlendik :D sonra evli evine köylü köyüne. ben köye gittim tabi xD abimle "Dread" i seyrettik. çarpıcı bir film. tavsiye ederim :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder