1 Ekim 2010 Cuma

..

annem yine bi kore dizisi bulmuş, hayırlı uğurlu olsun :D sabah akşam tek bir dakikasını kaçırmadan tvye kitlenip izliyor. bugüne kadar hiçbir zaman bozmadığı kahvaltı düzenini bozmuş durumda :D babam hasta haliyle kahvaltı hazırlayıp bi de annemin önüne ufak bir sofra kuruyor. özel servis :D

gerçi annemi tebrik ediyorum. kore dizileri hem güzel hem kaliteli oluyor. bi de benim kore işine sıcak bakmasını sağlayabilirim annemin. tutturmuş ben koreye moreye gitmem diye. yaff ne güzel memleket ne güzel insanlar. bursa da iyi güzel amma değişiklik yapmak lazım azıcık :D yine geliriz desem de bir türlü inadını kıramadım. şimdiye çelik olsa bükülmüştü :D

onun dışında ben de pembe panter seyrediyorum. 124 bölüm indirdim. baştan bi izliyim dedim. ilk başladığı zaman ne kötüymüş öyle. felç geçirecektim :D hayal kırıklığı felan yaşıyordum ki sonradan sondan izlemek geldi aklıma. iyi de oldu. güzel bölümler sonlara kaçmış meğer :D şimdi izleyip izleyip eliyorum. malum 6 gb çok yer kaplıyor, olmuyor böyle :D

bi de nerden esti bilmiyorum ama kuzenlerim zeynooo ve fatoş u çok seviyorum. iyi ki varlar :D geçen zeynomm bana mektup yazmış içine de bi hikaye kitabı koymuş :D bi defasında ben bunu çok sevdim demiştim, onu bana hediye etmek istemiş :D bi de bana masal okuyor uyumadan önce, rahatçana uyuyorum :D fatmacık da bi tane. sohbetine doyum olmuyor. ama mektubuma cevap vermedi ayrı mesele :D neysecik. uzun lafın kısası ikisini de çok seviyorum.

te bu kaa :D

4 yorum:

  1. Annen doğru yolu bulmuş uleyn :D
    Koreliler mükemmel diziler yapıyor olum :D
    Fakat babana acıdım lan, yazık olum :D
    Hiç duygu,düşünce kalmadı mı hasta adama iş yaptırıyorsunuz :D
    Yalnız baban da işi biliyor ha :D [Servis :D]

    Pembe Panter'i salla :D

    Kuzenlerden bazılarını ben de seviyorum ama böyle bir jestle karşılaşmadım daha :D
    Olum şanslısın :D

    Not: Buraya yazı yazmayı bıraktığını zannediyordum, yeni farkettim :=)
    Hadi hayırlı olsun. .

    YanıtlaSil
  2. haciii babam bu işin üstadı, eline su dökemeyiz. bırak yapsın hem azıcık açılır :D

    pembe panter de güzel bu arada. ben eğleniyorum :D

    kuzen meselesinde gerçekten şanslı olabilirim :D

    yeni yeni yazmaya başladım. bir anda içim açıldı muhammet. zaten bugünü bekliyordum :D sağolasın :D

    YanıtlaSil
  3. Hadi hayırlı olsun, takipçinim gocaman :=)

    YanıtlaSil
  4. ben de senin takipçinim ama siten beni çok yoruyor :D ama herbi şeyi okuyorum ;)

    YanıtlaSil