30 Eylül 2010 Perşembe

..

piiii ki ne piiii :D babam daha vakti zamanı gelmeden mandalina almış abi. amanın... xD ne sen soy ne ben yiyeyim :D abi limondan farksız. bi de farkında olmadan misafirlere sunduk. çok utanç duydum xD sonra da mandalinalar kaldı tabi. annem babama kızdı. sana dedim bunları alma diye şimdi hepsini sen yiceksin dedi. babam da yemek zorunda kaldı. baktı boğazından geçmiyor zorla bana yedirmeye çalıştı :D :D ulen allah iyiliğinizi vere emi my parents :D

ama bir elma vardı ki doğrusu elma yemeyeli epey zaman olmuş. çok lezizdi. böyle cips gibi çıtır çıtır gidiyordu :D onları bırakmadı tabi babam. hepsini güpletmiş. adam hasta diye bişi demedim ama ben de onun en sevdiği çikolataları bugün mideye indiricem :D hem de pembe panter izlerken.

bi de dondurma almışlar. her gün gel dondurma yiyoruz. yaff sevmiyorum işte arkadaş. ne bitmez bir dondurmaymış. sanırsın stok yapmışlar :D bana mc donald amcadan sandy midir sundy midir nedir o karınağrısından getir, güle oynaya yiyim. dimi ama? :D

4 yorum:

  1. Puahahahha :D
    Olum bizim de mandalinalar iyi çıktı elmalar mort :D

    YanıtlaSil
  2. söyleseydin yarı yarıya değiş tokuş yapardık xD

    YanıtlaSil
  3. abi mandalinalar çoktan mideye indi lan :D

    YanıtlaSil
  4. söyleseydin dedim zati lan. ben de elmaları güplettim xD bi kaç kaldıysa atarım balkondan xD

    YanıtlaSil