30 Eylül 2010 Perşembe

..

nalet internet. güya bu wireless denen zıkkım 100 metreye kadar her türlü neti çekiyor. balkon kapısının yanından 4 çubuk çekerken balkon kapısını kapatınca zerre çekmiyor o_O deli olucam yaff. Dün gece feci yağmur yağdı, hava ayaz mı ayaz. sırf nette az biraz işim var diye balkon kapısını açmak zorunda kaldım. buz kesildim işim bitene kadar :D kışın demek ki internete veda edicem :D

onun yanı sıra dün kardeşim gibi sevdiğim bir arkadaşın elinden sigarasını aldım. Eşşodunu sigara için verdiği mücadeleyi hayatta kendisi için vermemiştir :D Ben iyilik yapıp denize atiyim da varsın balık bilmesin ya da bilmezden gelsin olayı. Yalnız elimi incitmesin yeter :D Öküz gibi ezdi bileğimi adi. İlk halinden hiçbir farkı yok gibi oldu :D

şimdilik bu kadar sinirlenmek yeter. Az da eğlenip stres atiyim :D

3 yorum:

  1. Olum hem wireless hırsızlığı yapıyorsun hem de söyleniyorsun :D

    Yüzsüzlük etme uleyn :D

    Dünyayı sen mi kurtaracaksın be Yavuzum :D
    Salla içsin :D

    YanıtlaSil
  2. şimdi ona wireless hırsızlığı demiyelim de xD neyse. dediğin gibi yüzsüzlük etmenin de alemi yok. buna da şükür :D ve dediğin gibi içmesini engellemeye çalışamam. eğer öyle olsaydı ağzını yüzünü kırardım xD ama biraz saygılı olsa bu konuda fena olmaz. hoşlaşmıyorum zarr :D

    YanıtlaSil
  3. tabii sen de haklısın, içmeyene de saygı şart :D

    YanıtlaSil