29 Eylül 2010 Çarşamba

..

okullar başlamış.. vay be! ne çabuk geçti yaz. daha tatil yapmamıştım halbuki. bi de üstüne elimi incittim. şimdi sadece "a" ve "s" harflerine basarken işime yarıyor. ondan ötesini zorlamak istemiyorum. zaten bi de antrenman yapmam gerekiyor. orada yeterince hırpalanıyor el, daha fazla üstüne gitmenin alemi yok :D

biraz da annemden yüz buluyorum. servisten bulaşık makinesi geldi. koridorda kaldı zavallıcık. abim de hade ben arabayı muayeneye götürüyorum diye fırt diye çıktı gitti. annem de kıyamam sana, senin elin incinmiş diyor. ben de ses etmiyorum. evet anne, üff oldu. bana tatlı yapsana felan diyerek olaya duygusal bir boyut katıyorum :D annem artık eskisi gibi yapamıyor tatlıları ama olsun. mutfağı bana bırakması yeter. neler yaparım o zaman neler :D

neyse. tatlıdan biraz geçicez bu akşam sanırım çünkü bursa maçı var. geçen maç 4 yemiş olmamız moralimizi çökertmedi diyemem gerçekten şampiyonlar ligi çok korkutucu oldu. hala umutluyum ama eskisi kadar değil :D sonuna kadar desteği verelim yine de mağlubiyet de olsa "sağlık olsun" der geçeriz artıkın. yapacak daha iyi bişi yok şimdilik :D

bu arada tek elle yazmaya çalıştığımdan şu yazıyı yazmaya çalıştığım bir saat içerisinde güneşte tepeme dikildi. artık o serin, ilham verici balkon bunaltıcı bir fırın gibi oldu. o yüzden burada yazıma son verip içeri kaçarkene herkese selam ediyorum. arzu edenlere kocaman öpücükler sunuyorum :D arzu edenlerin arasında erkeklerin olmaması temennisiyle :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder